Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Belllzz - 30 juni 2011 19:45

Min lilla Fidji dog för exakt 2års sen :( 


 

För att tänka positivt då börjar jag tänka på att jag har Gina (men ingen kan så klart inte ersätta Fidji) och hon är bäst (ganska lik Fidji lite på sättet :P)


Jag vill åka utomlands av många olika anledningar men det är väldigt svårt, dyrt och mkt komplicerat (jag vill ta med mig Gina) +  så har amstaff/pitbull (mest amstaff) "kamphund stämpeln" på sig o det gör det hela ännu svårare. Så att åka utomlands en längre tid är väldigt svårt, kort tid skulle gå men jag funderar liksom att jobba eller flytta utomlands o det kmr inte gå... om jag skulle satsa på att försöka så får det bli i början av hösten (måste sälja valparna först).

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards