Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand :D :D (inte riktigt bjuden men…typ :P)


Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a pengar, Gina, jobb, boende osv.

  • Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska köpa sina biljetter i augusti.. jag ska ju sälja valparna den månaden så efter de 2 första valparna som man säljer kanske man kan köpa en biljett av det.
  • Mamma har sagt att hon kan ta hand om Gina.
  • Om jag skulle få nått jobb innan vi ska åka måste jag fixa det.
  • Jag är nära att ha fixat eget boende men inget är säkert ännu får vänta och se hur det blir med det oxå… annars så är allt klart ;)


Hon brukar åka dit för att hälsa på sina släktingar (kmr säkert få bo hos dom) och frågade om jag ville följa med, vet inte riktigt var i Thailand vi ska till men får se sen.
Vi ska åka i slutet av november o kommer tillbaka i början av januari (kmr fira jul o nyår där! kanske min födelsedag oxå men det är inte säkert) skulle vara skit kul + första gången jag åker utomlands oxå!! (får hoppas att inget händer som gör att jag/vi inte kan åka).


Jag tror att det är Bangkok eller Phuket vi ska till men som sagt inte säker…


 Bangkok

 Phuket

Tidigare månad - Senare månad

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards