Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Så här förlorade jag oskulden!! :(

Av Belllzz - 12 januari 2011 13:19

Skolan hade precis slutat och det var sommarlov (egentligen åker jag tilll mamma på sommaren men då var jag hos pappa lite i början och i mitten) några veckor in på sommaren skulle jag ut på morgonen o göra någonting (hade precis kommit tillbaka ifrån mamma som, jag hade varit hos i början av lovet). Det finns en gångväg, det är skog på båda sidorna av gångvägen och sen kan man se tågetspåret om man går in lite och det var inte långt ifrån bilvägarna heller (ganska svårt att förklara :P). Iaf jag gick på vägen som jag har gjort 100ggr innan som flera personer andra också gör/gjort så det var inget speciellt med den vägen eller nått... men den dagen var jag ensam och skulle gå hem för jag hade varit någonstans (kommer inte ihåg vart) och när jag var kanske 3-7min ifrån att vara hemma, fick jag en huva över huvudet och blev indragen i skogen (vet inte hur långt in eller hur lång tid det tog) sen från ingenstans stannar vi, dom tar inte av huvan utan börjar dra och slita i mina kläder istället.

 

Jag kämpade ju emot, försökte skrika och fick tillslut av mig huvan, då ser jag att det är 4 män och som skrattar (OK! det hörde jag lite innan att dom skrattade och jag kände oxå stanken av alkohol) vet inte om det var alkoholister men jag tror inte det, för dom hade ganska liksom dyra kläder och en hade kavaj o hela köret på sig.. en av dom var mörhyad, de andra var ljushyad men den ena hade riktigt ljust hår och de andra brunt/mörkbrunt hår, och alla hade överdriven parfym på sig, fast man kände ändå alkohollukten ganska starkt (vet inte vrf jag minns en massa detaljer :S) jag försökte springa då kom en av dom och fångade mig, tvingade ner mig på marken, höll för munnen på mig, började sen slita och dra i mina byxor och började hålla på med sina egna. Jag vet inte hur han lyckades men helt plötsligt var mina byxor borta och hans var nerdragna, han försökte hångla hela tiden ta in sin tunga i min mun (då kände man verkligen alkohollukten på hans andedräkt) och de andra bara skrattade och fortsatte dricka samtidigt som dom bara... kollade, medans han höll på.

Jag kommer speciellt ihåg sekunderna innan DET hände.. när han slutade och bara stirrade på mig... jag kom inte ihåg hans min och jag kunde inte höra längre vad han sa. Det som jag kom ihåg var ögonen: han såg förvirrad ut, att han ville men ändå inte, som om han inte hade någon kontroll men, han var ändå tvungen!! Efter det kände jag en enorm smärta och sen "försvann" jag, det ändå man kunde höra då var bilarna på bilvägen!! (som egentligen var långt borta). Sen vaknade jag till då är det en annan kille som ligger på mig, jag börjar skrika för jag fick panik då tror jag att han tog sin tröja som (kanske, inte helt säker) låg på marken, lade den på mitt ansikte så jag kunde knappt andas och det ända jag kände då var stanken av svett och parfym. Jag "försvann" igen men.. precis innan hörde jag ryta till: "om du säger nått till någon, dödar vi dig", när jag vaknade upp igen så var alla borta och jag har ingen aning om hur lång tid det hade tagit??!! säkert timmar!! för det var ljust när jag gick på vägen och sen då när jag vaknade började det bli mörkare.

Först kunde jag inte röra mig, jag bara grät (egentligen gjorde jag det hela tiden), försökte efter ett tag hitta mina kläder jag hittade mina byxor, tröja (kofta) och trosorna också men dom var sönder så dom kunde jag inte använda, jag hittade aldrig T-shiten. Jag visste inte var jag var någonstans bara att jag var i en skog och innan var jag väldigt nära hemma men, sen kom jag på: bilvägen!! man kunde höra den lite.. inte mkt men lite och på det sättet kom jag ut ifrån skogen för jag var så fokuserad på ljudet. Sen kom jag tillslut ut ifrån skogen och ut på en väg då visste jag exakt var jag var!!! det var kanske 10 min hemifrån :S jag måste ha sett för jävlig ut; jag skakade, blödde ganska mkt, grät en massa, jag och kläderna var smutsiga m.m det var en massa som kollade snett men ingen sa någonting eller frågade om det hade hänt något :S

När jag väl var hemma klockan kanske var runt 16:00-17:00 (hade en egen nyckel, pappa var inte hemma för han jobbade och han jobbade extra mkt över, innan mina småsyskon flyttade till oss) först gick jag in i duschen och duschade ett tag.. vet inte hur länge exakt men det tog ett tag för fingrarna och fötterna vart skrynkliga som det blir om man badar eller duschar för länge.. iaf så när jag var klar då somnade jag i min säng och vaknade på kvällen igen ca 19:00 då hade han kommit hem men låtit mig sova, (han brukade göra det).

Pappa var mitt uppe i en skillsmässa, vi hade precis flyttat ifrån en 1:a till en 4:a och innan det bodde vi i ett hus. Han och hans ex höll på och planera hur dom skulle göra med deras ungar, mina små syskon :P (ibland fick jag åka till hans ex för att sova där, vet inte vrf :S) så det var ganska stökigt den tiden, mamma bodde oxå på familjehem för hon skulle få ordning på sitt liv m.m med mina andra syskon (har oxå skrivit mer exakt om det här i ett annat inlägg).

Jag skämdes för mkt för att berätta för någon så jag höll tyst om det. Ingen vet än idag vad som hände i mitten på sommarlovet, när jag 11 år. Jag kommer inte kunna berätta heller för jag tror inte att dom kommer klara av det, speciellt inte pappa :S

Bilden stämmer ganska bra!!

 
 
Carre

Carre

12 januari 2011 16:52

wow.. du har avslöjat mycket här..
Jag har själv blivit.. inte våldtagen direkt men liknande. Det var min styvfar.. Tycker iallafall synd om dig.. Stackare :(

http://thoka-junia.bloggplasten.se

Belllzz

12 januari 2011 17:41

eh a ja vet :S men, vadå inte liknande? vad har hänt?

 
Carre

Carre

12 januari 2011 16:53

kolla gärna min blogg ;)

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

 
Lollo

Lollo

12 januari 2011 17:22

Usch vad hämskt!
Tycker verkliden synd om dig , det kan inte ha varit lätt för dig..
:(

http://www.tuffalollo.bloggplatsen.se

Belllzz

12 januari 2011 17:40

ne inte riktigt :S

 
Sara

Sara

12 januari 2011 18:19

Så modigt och starkt av dig att berätta om det du varit med om! Du är så stark och kämpar dig igenom, jag uppskattar verkligen dig!! Kram ♥

http://www.sarasvensson.bloggplatsen.se

Belllzz

12 januari 2011 18:35

hehe tack :)

 
Carre

Carre

12 januari 2011 18:45

Em.. typ han kom upp på mitt rum och ville ha sex.. men jag kämpa alltd emot och yckades tilslut, men det var alltid på natten, så jag sov endå större delen av tiden :S

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

12 januari 2011 18:55

bra att du kämpade emot :D de flesta ger upp :S
har du sagt det till någon??

 
Erika

Erika

12 januari 2011 19:22

Blev våldtagen av min far då jag var 11.

Bamsekram

http://erikacarpediem.bloggagratis.se

Belllzz

12 januari 2011 19:24

shit anmälde du honom??

 
Ingen bild

sara

12 januari 2011 19:50

Fyfan vad hemskt.. Har själv blivit utsatt för sexuella övergrepp av min morfar. Dock inte blitt våldtagen!
Ta hand om dig. Hur gammal är du?

Belllzz

12 januari 2011 20:04

anmälde du din morfar för det han hade gjort emot dig??
jag har precis fyllt 18år

 
Julia Henriksson

Julia Henriksson

12 januari 2011 21:09

OMG vad hemskt!!!! Tycker sjuuukt synd om dig!!!
Har du inte berättat för ngn???? Blev du med barn??(måste inte svara)

Puss
Julia

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

Belllzz

12 januari 2011 21:19

ne jag har inte berättat tror inte dom kommer kunna ta det :S och eh.. ja! grejen är jag hade varje gång skydd iaf när jag var ihop med "honom" det var han som var extremt noga med det :S måste ha gått sönder eller nåt :S

 
ame-lyn

ame-lyn

12 januari 2011 21:35

Det jag läste var fruktansvärt...
Ta hand om dig!! <333

http://ame-lyn.bloggplatsen.se

 
issa

issa

12 januari 2011 22:11

har läst alla dina senaste inlägg, mycket intressant fast jätte hemska! du borde vara stark som klarar allt detta, bra gjort ♥

http://lillaisabell.blogg.se

Belllzz

12 januari 2011 22:14

på ett sett kan jag inte fatta att allt detta har hänt :s att man fortfarande är här och inte gjort något riktigt dumt!!

 
http://saraburns.bloggplatsen.se/

http://saraburns.bloggplatsen.se/

12 januari 2011 22:22

Usch fy fan va hemskt! Jag har blivit nära på att bli våldtagen men som tur han jag slå till killen innan han hann gör något! Har kompisar som har blivit våldtagan och sånt, så jag kan säga dig att jag kan förstå dig på ett sätt att det måste vart fruktansvärt! Men så klart förstår jag ju inte för jag har ju själv aldrig varit med om det.

http://saraburns.bloggplatsen.se

Belllzz

12 januari 2011 22:30

Riktigt bra att du slog emot så det inte hände nått som kunde ha gått riktigt illa :)

Fick dom som har våldtagit dina vänner har någon av dom blivit anmälda eller straffade??

 
Carre

Carre

13 januari 2011 22:10

ja, det var tur det, annars så skulle det fortsätta, men han verkan vara på min lillsyrra nu..

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

 
Carre

Carre

13 januari 2011 22:11

att jag sa det så

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

 
Carre

Carre

13 januari 2011 22:12

Det verkar vara många som har råkat ut för liknande saker..

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

14 januari 2011 00:02

jo sant :S riktigt dåligt egentligen...
men du måste prata med din lillasyster så att det inte händer nått, om det nu inte är försent då måste du säga till din mamma eller pappa!!

 
Sanna

Sanna

14 januari 2011 01:26

Fy fan:/ Lider med dej o vet verkligen hur du känner dej, har på sätt o vis varit med om liknande av en kompis store brorsa :/

Men du ska veta att de e bra o få ut de till nån man litar på!.. ja har sagt de till mina nära o kära o visst de e inte lätt men ja anser att ja skulle må ännu sämre om ja inte berättat .. Finns för dej <3

http://Sanoh92.bloggplatsen.se

Belllzz

14 januari 2011 17:33

sant!! man ska säga till någon och det var väldigt bra att du gjorde det :)

 
Carre

Carre

14 januari 2011 14:47

jo, vi har det..

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

14 januari 2011 17:36

ni har sagt till och vad har dom gjort då??!!

 
Carre

Carre

14 januari 2011 14:48

och ja, det är synd att det är så många :'(

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

 
Carre

Carre

14 januari 2011 20:10

Första gånge då det hände mig och jag talade om det så trodde mamma mig. Han flyttade. Mamma sa att det var för han drack en massa. Såsåningom så började han komma hit på helger o sån, såsmåningom bodde han här på helgerna poch nu sågott som alltid, emn nu när det hände catti så talade hon om det för mamma, men kvällen före så påstod mamma att han hade varit sur på honom och vi på han, så hon trodde det var något som vi hittat på för att få bort honom, ALDRIG att jag skulle ljuga om en sån sak.

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

14 januari 2011 20:12

shit! har ni sagt någonting till eran pappa??

 
Carre

Carre

14 januari 2011 22:18

Vår pappa dog när vi jag var 3 i en brand, jag var själv med i den, om jag inte hade varit uppe och gåtit, inte för att det bran, utan för nåt anat,, vet inte vad, så hade kankse vi inte klarat oss så lindrit som vi gjort.. :(

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

14 januari 2011 22:37

:( ledsen att din pappa dog när du var så liten :S
Om din mamma inte lyssnar!! gå då till polisen eller säg till släkting, vän, lärare eller grannen... någon som ni litar på och kan hjälpa! då kanske hon tror på er :)
Ni kan försöka tala med en vuxen som hjälper er att anmäla detta, för det han gör! är fel!

Att din mamma tog tillbaka honom var ännu värre, för det skulle bara börja igen!! det vet ju vem som helst!

(ledsen om jag förolämpar din mamma nu men, jag tycker hon gjorde ett STORT misstag som tog tillbaka honom!!)

 
Carre

Carre

14 januari 2011 22:45

jo.. min mamma sa att det berodde på att han drack. Jag vet ju att mama älskar honom och så, och vi har redan haft två pappor innan han som jag har nu.. Men när han har varit på min syrra.. Jag vill ha bort honom.. :( problemet e att det inte riktigt finns någon annan vuxen

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

15 januari 2011 00:51

OCH! om det beror på att han dricker så är det inte rätt!! om han fortsätter o dricka så vet hon vad som händer, då för att ni har berättat! då borde hon fatta att han ska bort!
Om du och din lillasyster kommer i 1:a hand och inte i 2:a hand, för just nu är det han som kommer först och ni kommer sen :@
Hur långt har det gått för din syster?? har hon kunnat göra så att det inte händer någonting "riktigt illa" som du??

Det finns alltid någon! en lärare eller någon släkting, vem som helst! ung som gammal!! :-o
Annars är det bara att gå till polisen!

 
Carre

Carre

15 januari 2011 10:17

jo, men sen när han flyttat tillbaka säger han att han slutat dricka.

Hon har alltid kämpat eot så det har inte hänt nåt, vilket är tur!

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

15 januari 2011 12:27

men säg att han fortfarande håller på fast han inte dricker!!
Jätte bra att det inte har hänt nått :)

 
Carre

Carre

15 januari 2011 14:31

jo.. fast jag kan ju inte göra det.. det är ju syrran som han e på nu.. Och hon säger att det inte händer mer typ. Men så är det, det händer inget på nån månad.. sedan så händer det...


och ja, det var bra :)

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

15 januari 2011 21:18

ändå ni kan anmäla! iaf speciellt direkt efter det händer!!

 
Carre

Carre

16 januari 2011 00:02

jo,,,, men jag vet inte hur...:S

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

16 januari 2011 01:04

ring, skicka ett mejl eller gå direkt till en polisstation.. det bästa är att gå direkt till en polisstation eller ringa och säg vad om hänt/händer!!

 
Carre

Carre

16 januari 2011 09:25

mm.. jag ska prata med min lillasyrra...

http://www.thoka-junia.bloggplatsen.se

Belllzz

16 januari 2011 13:40

bra!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards