Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Att det ska vara så svårt o komma till stan!!

Av Belllzz - 18 maj 2011 22:12

Sjuukt när man kliver in i duschen är det strålande väder och sen när man kmr ut då regnar det åskar och blixtrar !! va fan och jag som skulle till stan (igår).


Mamma är ledig på fredag och jag kan åka in då istället och vi kom överrens om att jag skulle få låna hennes busskort som fungerar dygnet runt för att kunna åka in till stan (hon vet inte vad jag ska göra där exakt). Nu idag började hon tjata om att vi ska åka till "A" på hans jobb (för jag kanske ska jobba där men inget är säkert ännu) och jag sa att jag skulle in till stan och söka jobb men, för att hon skulle sluta tjata o hålla tyst så jag sa vad hon ville höra (att vi kan åka dit) men... jag SKA till stan på fredag!! ett måste!!

 
 
Ingen bild

Knater

20 maj 2011 10:29

Varför gatan? Åk till Asien istället där kan du arbeta på KTV-ställe och välja vem du vill åka hem med. Du får säkert 1000 kronor per kväll om du bara häller upp öl, och några tusen till om du går hela vägen...

Har en av dina bröder problem så skulle han nog omhändertas om soc visste vad du ämnar göra på gatan...

Jag vet inte om du är snygg, eller ens snäll. Men när jag läser på din blogg så fattar jag inte hur du tänker som gör detta i Sverige. Min syster gjorde det under några år och kom hem med en binge pengar, för henne är ett samlag som att nysa! Ingen stor grej alltså!

Jag hade en tjej från Nyköping boende hos mig, hon var inte prostituerad men vi hade sex varje dag och hon var as-skön så jag lät henne bo gratis. Hon fixade sin ekonomi, jag (och hon) njöt varje sekund av akten.

Belllzz

20 maj 2011 14:07

jag har funderat på att åka till Asien men jag har en hund som är gravid så just nu kan jag inte + det är väldigt komplicerat att ta med en hund ut o resa (tråkigt nog) grejen är jag kan inte lämna henne här hemma för alla vägrar att ta hand om henne och min hund kmr i 1:a hand (hennes graviditet är en av anledningarna vrf jag gör detta)

men där är oxå en sak, vrf ska han omhändertas för en sak som jag gör?

 
Ingen bild

Knater

23 maj 2011 07:47

De omhändertar din bror för de anser att din mamma gjort ett dåligt jobb. Sex ses som en styggelse i Sverige att göra pengar på, tacka feministmaffian vi har för det.

Belllzz

23 maj 2011 13:37

ahaa ok..

haha sant :P

 
Ingen bild

Orwell

25 maj 2011 20:24

Håller med kantter, håll jävligt låg profil i Sverige. Utomlands går det nog inget vidare de första månaderna men sedan kan du tjäna storkovan. Tänk efter före.

Belllzz

26 maj 2011 14:24

jo jag har ju tänkt och komit på ett par saker...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards