Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Belllzz - 17 mars 2011 20:29

Fick nyss reda på att när vi försöker ringa eller maila så ignorera dom oss ifrån SOS (socialstyrelsen) WTF!! vad är det för ett löjligt beteende, om man har gjort fel ska man fan ta ansvar och fixa det !!

Jag hatar lögnare!

Stämmer in bra på mig när jag blir arg eller sur, speciellt för såna här stora anledningar!! Om det är nått litet kmr jag över det snabbt men nu i denna situation blir jag en riktigt... Pain in the ass, bitches !!!

Av Belllzz - 17 mars 2011 16:30

Jävla SOS (socialstyrelsen) som säger att man ska få pengar och sen skiter i det!!!



Mamma sa till dom (sos) att hon skulle förlora jobbet och sen sa dom att hon skulle få pengar för hyran vilket som skulle vara för 2 månader för hennes lön skulle räcka de 2 första månaderna men inte de andra 2… iaf så säger dom att hon ska få pengar (antingen var det deras skyldighet eller våran rättighet, tror det var för våran rättighet :S).
Vi fick aldrig pengar när vi först skulle få, sen erkänner dom att dom hade gjort fel och nu imorse hade dom gjort avslag!! Så nu ska vi inte få nått överhuvudtaget!!! :@ :@

Vafan!! nu vet jag inte hur allt kmr o gå.. men hennes lön kmr gå till hyran och vi ligger nu efter med 2 hyror och snart blir det 3…!! sen alla försäkringar, mat andra räkningar m.m


Jag söker jobb nu (vilket som jag har sagt typ 10000ggr att det är ungefär omöjligt o få jobb, men det är några som försöker hjälpa mig o fixa jobb :)) och mamma jobbar för fullt men nu hon blir bara allt sjukare för hon äter dåligt så hon är sjuk typ hela tiden nu :S
De andra går i skolan så… eh.. aa.. jag måste verkligen hitta ett jobb, nu!!!


Jag tycker att det är så extremt fittigt hur dom håller på… riktigt snåla jävlar!


Just nu kan man väl säga att jag är röd av vrede (wrath) :P

 

Av Belllzz - 17 mars 2011 14:25

Saknar dig :P (urusel bild) skit länge sen… men kycklingsallad är min favorit maträtt och det var jätte länge sen… ungefär 3 månader sist jag åt en :( (men snart har vi pengar igen typ nästa vecka :D )

Jag brukar då när jag beställer: är att ha pasta i men, skippar bröd o dressing (onyttigt + inget gott) och tar lite mini keso på sidan istället för dressing

keso mini 1,5% fett (istället för 3% fett som originalet)

Dricker alltid loka, ramlösa m.m när jag äter sallad

eller apelsinjuice ;)

Juste när jag har min godisdag har jag ersätt läsk med loka, ramlösa m.m eller juice (mkt bättre än läsk)

Av Belllzz - 17 mars 2011 14:23

Köper alltid detta tuggummi (godast) kan ibland bli Extra men väldigt sällan..

Måste ha nån juice hemma hela tiden (kan vara utan ett par dar men, för länge.. då får jag typ abstinens eller nått :P )

En grym lotion som alltid funkar (speciellt för min känsliga hud + Aloe Vera luktar godast)

Köper alltid denna (jag använder inte parfym utan endast deo, slösar en massa pengar på att ha parfym oxå)

Och mitt nya beroende är denna: varma koppen kyckling ;D

Om jag missar att träna blir jag galen och måste göra det förr eller senare (spelar ingen roll hur tidigt eller sent det är)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards