Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Belllzz - 24 april 2011 23:36

Har sett Scream 4 och I am number 4, på bio i helgen för man hade verkligen inget o göra hemma. Alla sover typ borta och jag åkte in till stan för att kolla på bio och då såg jag dessa 2 filmer.


Scream 4: Jag var först väldigt skeptisk emot att ”en 4:e ska komma” men den  är bättre  än vad man tror (iaf vad jag trodde). Den var lätt värd att se på bio!!!


I am number 4: Var bra och den hade jag inte riktigt förväntat mig nått speciellt ifrån. Det var bara en film som jag tog och … den var inte dålig men, ingen jätte hit heller. Filmen var bra dock inte värd att gå på bio för.. man kan köpa, hyra eller ladda ner den istället!


Hade ju bio biljetter efter jag hade varit statist i Maria Wern – drömmar ur snö som jag gjorde i vintras och jag fick sammanlagt 4 st (The Rite, Scream 4 och I am number 4) nu är det 1 kvar…

Av Belllzz - 24 april 2011 23:34

Visste inte att det fanns gratis nät på donken också :-o nice ;)


Jag tänkte först bara gå ner till McDonalds för att ladda datorn och sen såg jag att man kunde ansluta till deras internet!! hur bra är inte det.
Så nu sitter jag här på donken och bloggar ;) fan.. om jag skulle ha tagit reda på det här tidigare så skulle jag har kommit hit ner varje dag istället!! aja, bättre sent än aldrig ;D

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards