Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Belllzz - 7 februari 2011 21:18

Jag var ute och festade lite 20.00 där mamma jobbar (hon jobbar nu på en kareokebar) för hon ville se hur jag är när jag dricker (hon vet hur alla mina andra syskonen är men, eftersom jag flyttade hit för 1½ år sen! så vet hon inte hur jag är) och först fick jag mötte lite personer som är mammas vänner. Dom ville ha med mig på MC fester men det ville inte jag!! (inge bra o gå på en MC fest om man inte vill bli inblandad i en massa strul) iaf det löste sig och jag åkte inte med. Sen mötte jag ägarens släktingar (som är i min ålder) och började vara med dom lite mer. När dom stängde på baren 01.00 så gick vi ner istället (det finns en annan bar nedanför hennes jobb) och dom stängde senare 03.00 så vi gick dit och var där ett tag, sen mötte jag en av deras vänner där o vi alla umgiks lite: pratade, drack, dansade m.m sen skulle vi åka hem 03.00


Då vart det en massa problem: först kom inte våran skjuts, sen visste ingen var vi skulle åka, sen krockade vi med bilen och då kom polisen ambulansen brandkåren och skulle prata med alla och kolla m.m skulle alla åka hem så vi fick hålla på skjutsa hem alla (man kunde fortfarande köra bilen) och sen åkte jag o några fler hem till någon av dom skulle bara sova ett litet tag och ta det lugnt 05.00

Då ville den ena ha sex med mig hela tiden 07.00 (det var jag och 4 killar kvar efteråt) och jag sa nej hela tiden och han tjatade i 2 timmar men, sen så lugnade han ner sig (äntligen) och jag fick sova i 2 tim. Vaknade sen upp medans alla fortfarande sov o gick då hem, klockan var 09.00 men jag kom hem vi 09.30 (det var gång avstånd ifrån killen som vi var hos hem till mig). Duschade, bytte kläder, borstade tänderna, och gick äntligen la mig för att sova ENSAM...!!!


Alla var chockade att jag inte var helt stupfull för, att jag hade druckit så mkt :S Grejen är jag tål ganska mkt och jag hade druckit mest av dom alla t.o.m killarna vart förvånade (vissa var fullare än vad jag var och dom hade inte ens druckit hälften av vad jag hade :-o). Jag var påverkad och småvinglig men vissa spydde kunde inte ens stå upp så man fick vara stöd så att hon/han kunde gå lite åtminstonde :P


Jag hade druckit:

  • 4 glas starköl 4,5%
  • 2 hallon shotar & 1 lakrits, båda 6cl (som inte var god alls mådde mest illa av den sista)
  • 2 breezer
  • 2 ren vodka 6cl 
  • sen fick jag små smacka av alla, vilket var lite allt möjligt :P

4 såna hära öl glas och det var ända upp till kanten (inget skum)

Jag spydde aldrig-, däckade-, började bråka eller strula runt med en massa jag blev inte ens bakfull heller!! (vilket var bra för mig men, andra blev förvånade och vissa irriterade). Skönt iaf att man inte gjorde någonting riktigt dumt!! men, just då när han ville ha sex så var jag ganska trött och jag kände mig inte så jätte fräsch heller (hade festat i 20.00-03.00 = 8 tim och sen åkte vi runti bilen i ca 2 tim och sen tog vi det lugnt i 4 tim men, för mig vart det bara 2 tim och sen drog jag hem) :S hehe eh aa.. jag kan vara en riktigt envis jävel :P  

  

Men om han skulle ha velat på festen asså hånglat o sånt så kanske jag skulle ha gått med på det (han ville göra det oxå men, då var vi hemma hos den andra killen) för jag har typ alltid varit "Vad som händer på festen, stannar på festen" ungefär som "What happens in vegas, stays in vegas" och vill inte göra någonting personligt av det hela, speciellt inte nu på direkten när jag försöker sluta med celibat grejen som jag nu har haft i 3år!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards