Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Belllzz - 27 februari 2011 17:38

Han svarade tillbaka och jag ska få göra underkläder och fashion först ;) och han ville ha foton på mig i underkläder som han ska skicka till en producent :P niiicee :) Så jag kanske har ett modelljobb pågång :D + jag har ett annat jobb också på Cafe Vurma... ska få provjobba på tisdag då ska Jag ta beslutet om jag vill jobba där eller inte.
 

Så jag har typ redan fått jobbet kan man säga, allt hänger på mig om jag ska ta jobbet eller inte för jag berättade att jag hade ett annat jobb pågång. Det var därför jag får provjobba så jag vet hur det är där och så att han inte anställer mig och sen några dagar senare slutar jag!!


Juste har glömt!

Måste träna magen mera, speciellt de nedre magmusklerna!!
  Navelpiercingen har jag glömt o visa :P aja jag är nöjd iaf

Av Belllzz - 27 februari 2011 17:32

199:- Gina Tricot, grädd vit (finns även i rosa, mörkblå, brun/beige) väldigt sköna & bekväma byxor.

Jag har köpt ett par byxor i strl 34 har egentligen strl 36 (som på bilden) men jag har köpt för små för jag ska komma i dom byxorna till sommaren, som är mitt ”viktmål” just nu.
Hade strl 34 förut men sen gick jag upp en massa till strl 42!! och sen gick jag ner i vikt (vet inte hur, det var innan jag började träna o äta nyttigt) till strl 36 :P och nu försöker jag gå ner till min storlek som jag hade förr (34 kanske även till strl 32)

Men på ett bra & nyttigt sätt!! äta bra och träna bra!! inte svälta, för sen när man börjar äta igen går man upp dubbelt så fortare + sliter extremt på kroppen och inte börja träna överdrivet mkt heller, för man sliter på kroppen för mkt, kroppen måste få vila ibland.. viktigt!!

Hittade även ett linne 99:- Cubus röd/rosa inte min färg egentligen, tycker inte om rosa överhuvudtaget!! (finns även i andra färger brun, vit, svart, grå, blå m.m).

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards