Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under mars 2011

Av Belllzz - 12 mars 2011 00:12

Studier har visat att det är bättre o vara päronformad gämnfört med äppelformad.

Päron: fettet sitter på höfterna och inte på midjan vilket minskar risken för hjärt-& kärlsjukdomar stroke, diabetes m.m.
Äpple: fettet sitter i midjan vilket ökar risken för hjärt-& kärlsjukdomar, stroke, diabetes m.m.

(jag har vetat om detta länge men, det är många som inte gör det)


Jag är nog päronformad… tror jag!

Av Belllzz - 11 mars 2011 21:29

Kollat på filmen "Till det som är vackert" och den filmen var OK ingen jätte hit men ingen jätte flopp heller

    


Lite av betygen filmen har fått..!!


Av Belllzz - 11 mars 2011 21:09

Han svarade tillbaka ifrån Zoovillage, jag fick modelljobbet och jag ska på 2 intervjuer nästa vecka :D

  1. Måndag intervju 08.00 på Zoovillage
  2. Tisdag intervju 16.30 på McDonalds
  3. Jag fick modelljobbet men, fotograferingen är i maj min agent har troligen, fixat ett annat modelljobb som är tidigare ;)

Inget är dock säkert än!!

Av Belllzz - 11 mars 2011 16:25

WOW! idag har man varit duktig.

Skickat in bilder till min agent (hoppas jag får jobbet som jag nu försöker få), skickat in CV till en av ägarna på Zoovillage (är väldigt intresserad av det jobbet för man jobbar med mode & kläder m.m Det ”området” jag är intresserad av ;)), stor städat rummet och jag ska nog ha min godisdag idag oxå som belöning hehe :P

Av Belllzz - 10 mars 2011 22:35

Jag äter inte griskött och har inte gjort på ca 2 år tror jag och varenda gång någon frågar om jag vill ha nått och det är kött o jag vet inte vad för slags kött så brukar jag fråga vad för typ av kött det är.

Om dom säger fläsk eller gris så säger nej tack o brukar alltid få denna respons tillbaka: Vadåra är du muslim eller??


WTF!! bara för att jag inte äter griskött betyder inte att jag är eller har blivit muslim! Jag äter inte griskött för att det är en onödigt hög fetthalt gämnfört med en massa andra kött som  t.ex nötkött (mkt mindre)
Istället för att ex. ha rökt skinka på mackorna

Så väljer jag rökt kalkon istället ;)

Av Belllzz - 8 mars 2011 23:34

Denna ritning är så grymt bra gjord..!! I really like it    (ALLA vet nog vad den kmr ifrån... eller hur)

Av Belllzz - 8 mars 2011 23:23

Man har sett Leonardo Dicaprio gå omkring lite här o där, med ett "I just don’t give a fuck" uttryck i ansiktet. På något sätt ser han rätt nöjd ut. Här är några bilder på när han har det uttrycket ;) (tänk vad kul man kan ha med en bild :P)







Av Belllzz - 8 mars 2011 22:43

har typ kanske fått 2 jobb :P niice


Ena är ett rekryteringsjobb (nått sånt, tror jag) ifrån "Brainpeople" som min faster nog har fixat och det andra är ett modell jobb (nude) som han agenten har hjälp mig med :D Om jag nu får det jobbet (modell) då är lönen på 18.000:- !!!, ska fixa naken bilder på mig och skicka in till dom för tydligen så är fotograferingen att jag ska sitta på en säng näck med en filt (ungefär) aja får se vad som händer, inget är säkert än så vi får se :D

Får hoppas det blir nått ;)

 

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards