Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Belllzz - 2 november 2010 20:36

Jag åkte till skärholmen för att köpa 2 par jeans och de ena fanns inte och de andra fanns men det var bara förstora storlekar : @ jag som verkligen vill ha dom dära byxorna också!! aahh!! (för engång skull när man ska köpa ett par byxor som sitter tajtare och är lite tjejigare så finns dom inte :@ "jäätte kul") jag som vill ha de byxorna speciellt dom som var från lindex!!! ((favoriten))

 

Aja senare när jag kom hem! gick jag och min brorsa med våra hundar Gina och Bamse till en hundkurs som är här i tumba (precis utanför hemmet :) ), vilket gick sådär, inte jätte bra inte jätte dåligt heller så det var helt OK. Det ända negativa var nog att det började regna just när det började och det slutade inte heller :/

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards